..og så fik jeg lige den idé....


...da jeg lå i min sofa i morges...og lod tankerne flyve om hvordan jeg skulle komme igang med mine tegninger, malerier...hvordan deler jeg dem med heeeeele verden uden at skulle bruge den formue jeg ikke har lige nu?

Som et vink med en vognstang slog det mig, at jeg jo for læænge, lææænge alt for lææænge siden vist nok havde oprettet en blog, dvs to...den ene til mine illustrationer og den anden til mine malerier...

Flot tænkte jeg...så vidt jeg husker skulle en blog opdateres jævnligt...ja vist næsten dagligt...så det jeg har valgt at gøre er at slette det der eksisterede, og starte på en frisk ny blog...

Arbejder stadig med layoutet...synes andre bloggere har sådan nogle enkle fine blogs...det må kunne lade sig gøre...?!?!

Så denne blog, bliver en kombination af det jeg dagligt skaber, mine tanker og følelser, og så håber jeg blot ikke det bliver for rodet og blandet...ellers klarer jeg det med endnu en tegning... :O)