NY Serie "Fra min fantasifulde Verden"

Så er en ny serie skabt..og nu "offentliggjort" her på nettet...Er så glad, for det er lidt en pudsig måde, serien er opstået på. Vi kender vist alle at sidde og tegne små kruseduller ved et møde, eller mens vi er på telefonen eller noget tredje..Jeg har altid lavet kruseduller og husker at historietimerne i gymnasiet især var velegnede til at lave kruseduller i...

Denne serie er skabt ved en art ubevidst" meditativ tilstand", hvor jeg har et hovedudgangspunkt, og så er det som om, hånden og underbevidstheden tegner resten... Bruger den ofte, når jeg skal "koble fra", og egentlig også når jeg sidder og taler med andre. Undskylder altid at jeg sidder og tegner, men de fleste jeg kender, ved det kan være svært at stoppe, og tager det heldigvis ikke negativt.. :O)

Glæder mig til at få en feedback på serien "Fra min Fantasifulde Verden"