HEALING eller HOKUS POKUS....?

Der er så meget mellem himmel og jord, som vi ikke forstår, før det er videnskabeligt bevist...Men nogle mennesker kan bare "noget", som vi andre ikke kan...Ja, jeg er ovre i den alternative og måske den spirituelle verden. Dér hvor det er svært at skille fårerne fra bukkene.

Jeg har været sløj og skrantende den sidste uges tid, med både "øre-næse-hals- hoste-og hovedpine!" 

Du kender det sikkert, de dér nætter, hvor du bare ikke kan sove, fordi du vågner op, mens du hoster og pruster og snottet står ud..Not funny og not lækkert!!



...Og JA, jeg har hvilet, drukket urteteer, taget piller og gjort alt det jeg selv kunne, som plejer at virke..men denne gang har det ligesom bare ikke villet give slip...

Nu er jeg så heldig, at have en dejlig veninde, som kan heale...så hende skrev jeg til igår aftes, og spurgte om hun havde mulighed for at heale mig i løbet af dagen idag, selvom "idag" føltes meget langt væk.....

Hendes foreslag var at fjernheale mig her og nu, og det gjorde hun sgu!! (sorry my French). Altså mens jeg sad hjemme under dynen med en bog, var hun hjemme hos sig selv...ogjeg har ikke den fjerneste ide om hvad hun foretog sig...om det er tankens kraft og overbevisning, ved jeg ikke men damn, hvor sov jeg som et englebarn i nat uden afbrydelser af hoste og snotten!!! 

Jeg vågnede af mig selv i morges - som en dugfrisk blomst og klar til dagen idag....stadig ikke på toppen, men har det så meget bedre...

Det er da lidt utroligt, at jeg fra den ene nat til den anden, slet ikke hoster, ikke? Det synes jeg i hvertilfald!!

Nogen vil mene det er hokus pokus, og at jeg er godtroende og naiv.. Men kald mig hvad du vil...Jeg er stadig ikke på toppen, men har det SÅ meget bedre, at jeg håber, hun har mod på at gøre det igen, som hun gjorde igår, så jeg kan sove igen i nat... ;O) 

God weekend derude..og til dem, der er nået så langt...god sommerferie...